5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2014(e)ko otsailaren 20(a), osteguna

SUMENDIAK


Gelan erabili dugun informazioa hemen duzue.

Galderak.

 Zerbat asmatu dituzu?

32 iruzkin:

  1. Kaixo Charo :
    Zuriñe naiz.
    Sumendiei buruzko galderak egin ditut eta bederatzi puntu lortu ditut ,geihenak ondo nituen.
    Agur Bero Bat
    ZURIÑE

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Charo:
    Ni Egoitz naiz eta galderei erantzun egin ditut
    eta 12tik 12 asmatu ditut!!
    Aguuuuuuuuuuuuuuur!

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Charo!
    Nire proposamena ez kantatzea da horrela ez du euria egiten.
    Agur Charo!
    PATXI

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Charo!
    Ze eguraldi txarra daukagun dantza egiteko.
    Nire proposamena da:Las Brujas de Zugarramurdi pelikula ikusi eta euria beste klaseko magiarekin euria gelditzea.
    Agur Charo:
    Egoitz Diez

    ErantzunEzabatu
  5. kaixo Charo:
    Ander naiz.
    Ze eguraldi txarra egiten duen. Pelikula bat ikusten badugu Transformer pelikula ikusi nahi dut.
    Agur.

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Charo:
    Ibane naiz.Gaur eguraldia ikusten den bezala oso txarra dago,
    eta ni nahi dudana da,eguzkia ateratzea.Baita inauteri hauetan
    nire lagunekin ondo pasatzea espero dut.
    Agur Charo :)
    Ondo Pasaaaa!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  7. kaixo Txaro,Julen naiz,ze eguraldi kaskarra dagoen,ah,eta nahi dugu ikusi "Los Miller" Bea daukadala pelikula.

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Charo,
    oso triste nago dembora txarra egiten duelako baino Zuriñe eta ni Nagore espero dugu atertzea.
    Agur bat

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo Charo:
    Ni Zuriñe naiz .A zer eguraldi txarra egiten duen gaur.Espero dugu atertzea eta gurasoak etortzea guri ikustera.
    AGUR CHARO;(

    ErantzunEzabatu
  10. kaixo charo!
    nire proposamena hau da:
    Jarri pelikula bat klase bakoitzean eta nahi duena nahi duen klasera joatea pelikula hori ikustera.
    Xabateta Pablisco.

    ErantzunEzabatu
  11. kaixo charo,Mikel naiz oso eguraldi txarra dagoenez.gomendatzen dut,Los Miller pelicula ikustea.
    Aguuuuuurrrr bero bat

    ErantzunEzabatu
  12. kaixo Charo:
    ze eguraldi ona dugun e Charo polit polita bai

    ErantzunEzabatu
  13. Kaixo Charo:
    Irati naiz.Gaur eguraldi oso txarra dago beste urtean besala.Baina ni bete urtean bezala ondo pasatu dut.
    Hagian arratsaldean,eguzkia ateratzen da,baina txikiak hagian ez dira etorriko baina ez du inporta.
    Agur Charo ondo pasa
    Irati

    ErantzunEzabatu
  14. kaixoo!
    Teresa naiz. Gaurko eguraldiarekin ez dut nahi kalera ateraaaa. Ez dut nahi bustiiii.
    Nahiago dut filma bat ikusi.
    Agur Charo.

    ErantzunEzabatu
  15. kaitxo charo:
    Zer moduz?
    inauterietan espero dut ondo pasatzea nire lagunekin.
    Agur Charo :)
    Irune

    ErantzunEzabatu
  16. Kaixo Charo:
    Sumendiaren jokura jolastu dut eta
    9 puntu lortu ditut.
    Agur :
    LAURA

    ErantzunEzabatu
  17. kaixo:
    eguraldi txarra egiten du.Baina ahaleginak egingo ditugu ondo pasatzeko.
    AITOR.

    ErantzunEzabatu
  18. Kaixo Charo:
    Pablo nahiz.Puntuan 91,67 lortu dut.
    Agur.

    ErantzunEzabatu
  19. Kaixo:
    Jon Holgado naiz.
    Sumendiariburuzko galderak
    egin eta 11- 12 tik asmatu ditut

    ErantzunEzabatu
  20. Kaixo Charo:
    Nagore naiz.
    Sumendiariburuzko galderak egin ditut eta
    9-12tik asmatu deitut.
    Agur

    ErantzunEzabatu
  21. Ze egingo dugu material horrekin esan ez zeniguzuna??

    ErantzunEzabatu
  22. Kaixo Charo:
    Irati naiz.
    Sumendiaren galderak egin ditut eta 11-12tik asmatu dut. Nire uztez ondo egin dut .Eta zuri zer iruditzen zaizu? ondo egin
    dudala edo gaizki egin dudala.
    Agur Charo
    Irati

    ErantzunEzabatu
  23. Kaixo Charo:
    Maider naiz.
    Sumendiaren galderak egin ditut eta 10-12tik asmatu ditut.
    Agur Charo
    Maider:)

    ErantzunEzabatu
  24. kaixo Charo:
    Nagore naiz.
    Aizu gauza bat nola aztu zitzaizun gauza bat komentatzea kaxarena,kortxoarena eta...
    ze eraman behar da eskolara gauza bat ez hiruak???????

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Nagore:

      Gauza bakar bat eraman behar da.

      Bihar arte

      Charo

      Ezabatu
  25. kaixo Charo:
    Eider naiz egon naiz behin eta berriro
    saiatzen irekitzea galderen weborria eta ez dit usten:(
    zentitzen dut saiatuko naiz eta lortzen badut idatziko dizut zen bat
    puntu lortu ditudan??
    Aiooooo

    ErantzunEzabatu
  26. Ni Txaro 75 % egin dut,9 galdera asmatu dut.
    AGUR.

    Julen

    ErantzunEzabatu
  27. kaixo Charo:
    12-12 lortu ditut baina galdera batean nire aita lagundu dit bulkanologo
    bikaina delako.jajajajaj¡
    Agur Charo
    aitor

    ErantzunEzabatu
  28. Kaixo Charo!
    Sumendien galderak egiten zaiatu nintzen eta ez nuen lortu baina gaur lortu dut eta 12tik 12.
    Agur Charo!
    PATXI

    ErantzunEzabatu
  29. Kaixo Charo:
    Ibane naiz.Sumendien galderei erantzun ditut eta 12/9 asmatu ditut.
    Asko gustatu zait.
    Agur Charo
    Ibane :)

    ErantzunEzabatu
  30. Kaixo Charo:
    jon borrega naiz eta bi aladiz zaiatu naiz lehenengoan 11/12 lortu dut eta bibigarrenean 12/12
    agur Charo :)

    ErantzunEzabatu
  31. Kaixo Charo:
    Mikelll naiz oso ondo egon dira galderak baina 10/12 asmatu ditut
    agurr Charo

    ErantzunEzabatu