5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2014(e)ko maiatzaren 16(a), ostirala

ZUAZA 2014

AITOR, ASIER, HAIZEA eta ISIDROREN FALTA IZAN DUGU.



MUXUAK 

Charo

6 iruzkin:

  1. Kaixo CHARO:
    Zuriñe naiz.
    Bideoa osopolita da eta argazkia ere bai .
    Agur Bero Bat
    ZuRiÑe

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Charo!
    Irati Garmendia naiz, Zuriñeren lehengusiña, orain dela bi urte zurekin egon nintzen, oso polita da klase guztiaren argazkia.
    Espero dut ondo pasa izana!
    Muxu bat

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Charo:
    Pablo nahiz al dituzu argazki guztiak jarri??
    Agur

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Charo.
    Maider naiz.
    Bideoa eta argazkia oso politak iruditu zaizkit.
    Al baduzu beste argazkiren bat jarri mesedez.
    Muxu bat
    Maider.

    ErantzunEzabatu
  5. kaixo Charo:
    Jon.B naiz.
    Oso polita iruditu zait bideoa al baduzu jarri beste argaskiak mezedez

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Charo:
    Ibane naiz.Argazkiak eta bideoa ikusi ditut eta asko gustatu
    zaizkit.Nire familiarekin ikusi ditut eta esan didate pendraif
    baten sartzea.
    Muxu bat.
    Aguuuuur!!!!! :)

    ErantzunEzabatu