5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2012(e)ko urriaren 21(a), igandea

AGURRA


Kaixo lagunok:
Ikasturte berri bati hasiera eman genion orain dela hilabete luze bat. 
Blog honen bidez taldearen martxa jarraitzeko aukera izango duzue. Koaderno honetan inguruneko eta matematikako lanak, jokoak, ekarpenak, bideoak... kanporatuko ditugu.
Gure gelako leiho bat  zabaltzen dugu mundura. 
Ongi etorri denak. 
Zuen partaidetza guretzat ezinbestekoa da.

Aurrera!!



36 iruzkin:

  1. kaixo charo:

    Ni Jon H naiz. bloga asko gustatu zait eta parte
    hartuko dut.
    agur.
    JON

    ErantzunEzabatu
  2. kaixo charo:

    Ni Egoitz naiz.Oso maja zara.Blog hau asko gustatu zait,eta ikusten duzunez parte hartuko dut.Ze ondo ireki duzula blog hau.Gogo asko nituen.
    Agur.
    Egoitz

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixooooo!!!Nik Asier C naiz, blog hau idei ona iruditu zait.
    Orain daukagu interneten leku bat gu pentsatzen duguna jartzeko.

    Agur

    ErantzunEzabatu
  4. kaixo Charo:

    bloga asko gustatzen zait,parte hartuko dut eta oso farregarria da lehioa.



    JULEN.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Julen arrazoia duzu,lehioa oso farregarria da eta marrazkia baita.





      EGOITZ

      Ezabatu
    2. niri ere oso farregarria iduritzen zait
      AITOR

      Ezabatu
  5. kaixo charo:

    Gelan egiten dugu lanak errazak dira,inguruneko asterketa oso erraza iruditu zitzaidan.
    Agur.
    Egoitz

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. kaixo charo:

      Ni oso pozik nago tokatu zaidan txokoarekin.Espero dut 6.mailan tokatu zaidan txokoan egotea.
      Agur.

      Egoitz

      Ezabatu
  6. kaixo:
    Eideer naiz.
    Eta bloga oso polita da .
    Agur Charo
    EIDER.

    ErantzunEzabatu
  7. kaixo Charol :

    Ni Nagore naiz.Oso pozik nago blogarekin eta ni ere parte hartuko dut.
    agur.
    NAGORE

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Charo:

    Ni Eider naiz eta bloga oso polita da.
    Parte hartuko dut.

    Agur Charo

    EIDER

    ErantzunEzabatu
  9. kaaaaaaixo Charo.
    Ni Mikel naiz,zure blogaren ideia asko gustatu zait.
    Bueno utzibear zaitut agur.

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo Charo:

    Teresa naiz. Blog hau asko gustatzen zait, hemen denok komentarioak jarri ahal ditugulako.

    AGUR.

    ErantzunEzabatu
  11. kaixo Charo:
    Blog hau asko gustatsen zait.Gausa asko
    igoko ditut.Oso gustora nago gelan.
    Agur goan bear naiz.
    Agur.PABLO

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixooo Charo:
    Ni Ibane Gonzáez naiz, eta oso pozik nago blog honekin, zeren, blog honen bitartez andereñoarekin hizt egiteko aukera dugu.
    Bueno Charo, aguuur :)

    ErantzunEzabatu
  13. Kaixo Charo:

    Ni Maider naiz,irrikitan nengoen bloga irekitzeko eta parte artzeko
    Agur Charo
    Maider

    ErantzunEzabatu
  14. kaxo Charo:


    Ni jon borrega nahiz asko gustatzen zait blog au gausa asko igoko dut.

    Agur Charo:

    ErantzunEzabatu
  15. Kaixo Charo!

    Blogaren ideia asko guztatzen zait.Oso polita geldituko zaigula uste dut baina horretarako denak
    parte hartu behar dugu.

    Agur Patxi

    ErantzunEzabatu
  16. kaixo charo:
    niri blogaren sarrera asko gustatu zait.klasean ikusiko gara.

    agur charo

    ErantzunEzabatu
  17. kaixo Charo:
    Asko guztatzen zait bloga.
    Oso ondo pasako dugu,eta oso farregarria izango da.
    A iha azten zait bloga ere interesgarria izango da.


    Bueno agur.

    Oihana

    ErantzunEzabatu
  18. Kaixo Charo :)
    Ikusten dudanez, blogaren tradizioa aurrera doa :P Pablo Bernalen arreba naiz. Oso polita geratu zaizu.
    Eskuminak nire partez! muxuuu

    ErantzunEzabatu
  19. Kaixo Charo:
    Ni Irati naiz,bloga asko gustatzen zait.Niri gustatuko litzaidake parte hartzea eta asko idazten saiatuko naiza blog honetan.
    Agur.
    Irati.

    ErantzunEzabatu
  20. Kaixo Eider:
    Niri ere oso polita dela iruditzen zait....
    Gero arte.
    Irati

    ErantzunEzabatu
  21. kaixo charo:
    blogaren ideia asko gustatu zait.
    eta nota asko gustatu zait ere.
    agur charo
    AITOR

    ErantzunEzabatu
  22. kaixo charo:
    Ni Gorka naiz eta blogren ideia uzte dut oso
    ondo dagola eta dakit zurekin ondo pasatuko dugula

    ErantzunEzabatu
  23. Charo eragiketa gaizki dago.
    Egin duena ez da matematikalari ona.
    Nik uzte dut berriro eskolara joan,
    behar dela.
    Agur:Oihana

    ErantzunEzabatu
  24. Kaixo Charo:
    eragiketa gaizki dago.
    Eragiketa hori egin duena ez da matematika zale ona,
    bueno agur.
    Nagore.

    ErantzunEzabatu
  25. Kaixo Charo:
    Nire uztez eragiketa ondo dago
    zeren 47gehi(69zati3)=70 direla.
    Gertatzen dena trampa zeukala.
    Agur Charo:
    AITOR

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Charo:
      Nire ustez ondo dago baina horrela:
      (69:3)+47ateratzen da.
      Agur Charo
      Maider

      Ezabatu
  26. kaixo charo:
    Ni Gorka naiz eta jarri duzun
    problema uzte dut horrela
    egiten dela lehenengo
    (63:3)gero +47 eta 70
    ateratzen da agur charo















    ErantzunEzabatu
  27. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Inguruneko jokuak oso interesgarriak dira.Ibaiaren jokuan 152 puntu lortu ditut.Puzzlearen jokuan
    berriz 315 puntu lortu ditut.
    Matematikako jokuan ere oso dibertigarriak dira.Espero dut beste jokuak jartzea.
    Agur Charo.

    ErantzunEzabatu
  28. Ni jon nahiz asko gustatu zait matematika jokoa asko erabiliko dut jokoa

    ErantzunEzabatu
  29. kaixo charo aitor regatosen arreba naiz.ikusten dudanez oraindikan blogk egiten dira et oso ondo gelditu zaizu.

    beno agur.

    eman pilartxorinire partez muxutxo bat.

    adimenez nekane regatos.:))

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Charo:
      Ni Maider naiz,eta inguruneko eta matematika jokoak probatu ditut eta asko gustatu zaizkit ingurunekoarekin asko errepasatu dut eta matematikarekin zatiketak errepasatu ditut.
      Agur Charo.
      Maider

      Ezabatu
  30. Kaixo Charo:
    Maider naiz eta matematika jokoa eta ingurunekoak asko gustatu zaizkit eta ingurunekoarekin asko errepasatu dut.
    Agur Charo
    Maider

    ErantzunEzabatu
  31. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Inguruneko jokuak asko lagunduko digu asterketa preparatzea.
    Gaur jolastu dugu eta nire txokoa 169 puntu lortu ditugu.
    Agur Charo.

    ErantzunEzabatu