5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2012(e)ko urriaren 26(a), ostirala

MAPAK


Kaixo lagunak:
Helbide honetan mapa interaktiboak aurkituko dituzue. Gainean klikatu eta orria irekiko da.


http://www.xtec.net/~ealonso/flash/mapasflasheus.htm

Sartu eta ondo pasa.

24 iruzkin:

  1. kaixo charo:

    Joku hau asko gustatu zait eta puntu asko lortu ditut.esango di<ut zenbat puntu lortu ditudan guztira,843 puntu,6 akats,eta denboraren puntuak guztira,446 puntu.
    Agur charo:
    Egoitz Diez

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Charo:

      komentario hau beste jokuarena da.


      Kaixo Charo:

      Egoitz Diez

      Ezabatu
  2. Kaixo Charo:
    Jokua oso polita da,
    asko ikasten duzu.
    Agur Charo.
    AITOR

    ErantzunEzabatu
  3. kaixo charo:
    70 puntu lortu ditut.
    agur charo
    aitor

    ErantzunEzabatu
  4. kaixo charo
    ni xabat naiz eta inguruneko jokoan 119 puntu lortu ditut.
    xabat

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo Charo:

    Oso interesgarriak iruditu zaizkit jokuak. Nire aitarekin jolastu dut Euskal Herriko mendien jolasera.
    Asteburu ona pasa.
    TERESA.

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Charo:
    Mapen jokuan 50 puntu lortu ditut,
    bingoa oso farregarria izan da.
    Bi jokuak asko gustatu zaizkit.
    Bueno bezte bat arte.
    Agur.
    OIHANA

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo charo:

    Maparen jokuan puntu asko lortu ditut,eta bi jokuak asko gustatu zaizkit.



    Agur Charo:

    Egoitz Diez

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Charo:
    Orantxe bertan jolastu dut eta
    102 puntu lortu ditut.
    Agur Charo.
    AITOR

    ErantzunEzabatu
  9. kaixo charo:
    inguruneko jokoarekin jolastu
    dut eta 127 puntu lortu ditut
    agur charo
    GORKA

    ErantzunEzabatu
  10. kaixo charo:23 segundu egin dut bingoaren jokuan,oso farregarria da.




    JULEN.

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo Charo.
    Inguruneko jokuan 253 puntu lortu ditut.
    Jokuak oso ondo daude.
    Agur

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo Charo:

    Ni Jon.b nahiz matematika jokuan X hard jarri dut eta failo bat egin dut

    ErantzunEzabatu
  13. Kaixo Charo:
    Ni Irati naiz.Mapen jokuan,77 puntu lortu ditut.


    Agur Charo.

    Irati.

    ErantzunEzabatu
  14. Kaixo Charo.
    Julen, oso ongi egin dezu mapena.
    Niri piskat gaizki egitEN DUT.
    Agur.PABLO.

    ErantzunEzabatu
  15. Kaixo Charo.
    Mapetako jokuan,ibaietan 180 puntu egin ditut.
    Denak lehengoan.
    agur.PABLO.

    ErantzunEzabatu
  16. Kaixo Charo:
    Gu Maider,Zuriñe eta Jon.B gara.Mapen jokoan 174 puntu lortu ditugu.
    Agur Charo
    Maider,Zuriñe eta Jon.B

    ErantzunEzabatu
  17. Kaixo Charo:

    Gaur eskolan nire txokoa eta ni 169 eta 159 puntu lortu ditugu!


    Agur Charo:



    Egoitz Diez

    ErantzunEzabatu
  18. Kaixo Txaro:
    180 puntu lortu ditut ibaien bi jolasetan.
    Agur Txaro.

    ASIER

    ErantzunEzabatu
  19. Kaixo Charo:

    Gaur,asterketaren egunean,180 puntu lortu ditut ibaien jokuetan.

    Agur Charo.


    Egoitz Diez

    ErantzunEzabatu
  20. Kaixo Charo!

    Ni nire txokoarekin 169 puntu lortu ditut. Joku guztiak oso dibertigarriak
    dira.

    Agur Charo!
    Patxi

    ErantzunEzabatu
  21. KaixoCharo:
    Gaur,Larunbata 180 puntu lortu ditut.Euskadiko ibaietan.


    Agur Charo:

    Irati.

    ErantzunEzabatu
  22. kaixo Charo:
    Asko gustatu zait bideoa.
    Dena ulertu dut eta marrazki bizidunei esker,
    ikasi dut begia ez dela ikusten duena, gure burmuina da.
    Bestela hilda egon bagina ikusiko genuen.

    BUENO AGUR.

    NAGORE

    ErantzunEzabatu
  23. KAIXO CHARO:
    BIDEOAK IKUSI DITUT OSO POLITAK DIRA BATEZ ERE LEHENENGOA OSO
    MARRAZKI POLITAK DIRA.

    AGUR
    NAGORE

    ErantzunEzabatu