5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko apirilaren 11(a), osteguna

GORA MATEMATIKALARIAK


Kaixo! 
Ni Xabat naiz eta taberna batean nengoela logikaren segida hau paper batean erakutsi zidaten.Etxean asmatzea lortu nuen. Erreza ala zaia?
Animatu zaitezte eta bidali zein diren segida honen erantzuna!

9 iruzkin:

  1. Kaixo Charo:
    ni segida badakit hurrengo zenbakiak
    4,5 eta 6 dira oso erraza iruditu zait.
    Agur Charo.
    Maider.

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Charo:
    Ni Zuriñe naiz.badakit nola doan segida,erditik mozten badituzu 1,2eta 3 ateratzen dira.
    Agur.
    ZURIÑE

    ErantzunEzabatu
  3. kaixo Charo:
    Ni Nagore naiz. Badakit zein den segida eta esango dizut.
    Segida 1,2eta3dira bueno agur ikastera noala Ingurunekoa.
    agur

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo:
    Ni Teresa naiz. Uste det segida horrela jarraitzen duela:
    44 55 66 77 88 99...
    Baina lehenengoa, beti aldrebes.
    Agur.

    ErantzunEzabatu
  5. kaixooo!!
    Lehenengoa 2 1 dira bestea 2 2 eta azkenekoa 2 3.
    Agur!!!
    ASIER CARRASCO

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo charo:
    Orain ulertu dut segida hau eta horrela jarraitzen du:
    44 55 66 77...baina ondoko zenbakia aldrebes.
    Agurrrrrr:)
    LAURA;)

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Nire anaia esan dit segida 1-2-3-4-5-6...
    Segitzen duela baina 1-2...Alrrebes jarrita forma
    desberdin bat ateratzen da.
    Agur Charo.

    ErantzunEzabatu
  8. kaixo ni Eider naiz
    Lenago idatzi behar nuen baina ez nuen denbora izan
    eta honela jarraitzen du zegidak
    44 55 66 77 ...
    Xabat nik hasieran ez nuen ideiarik nola zen baina azkenean ulertu nuen

    ErantzunEzabatu
  9. kaixo charo:

    onen seguida 44 55 66 77 88 99 da

    ErantzunEzabatu