5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko apirilaren 18(a), osteguna

HORTZAK, GARBI GARBIAK

Arreta handiz entzun eta ikusi.

9 iruzkin:

  1. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Bideoa nire amarekin ikusi dut.
    Asko gustatu zaigu baina nire amak erakutsi zidan.
    Ni gausa batzuk ez nekien baina bideoarekin eta nire amarekin oso ondoulertu dut.
    Agur Charo.

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Charo:
    Bideoa ikusi dugu eta gustatu zaigu.
    Agur Charo.
    Maider

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Charo :
    Ni Zuriñe naiz bideoa ikusi dut amarekin eta asko gustatu zaio,oso ondo azaltzen duelako.
    Agur Charo!:)
    Zuriñe

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Charo!
    Zuriñek bloga erakutsi dit,Bai polita!
    Eskumiñak;)

    IRATI GARMENDIA, lehen urteko ikaslea.

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo Charo!
    bideoa asko gustatu zait eta nire amak hori beti egiteko esan dit.
    Agur Charo! PATXI

    ErantzunEzabatu
  6. kaixo charo:

    en principio ya sabiamos cuales heran los pasos
    a seguir ya que es muy importante la higuiene bucal.
    un saludo la madre de jon.borrega

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo Charo:
    Bideoa ikusi det nire amarekin.
    Nik asko ikasi det, eta nire amaren laguntzaz ondo ulertu det.
    Agur:
    Teresa :)

    ErantzunEzabatu
  8. kaixo Charo:
    me parece estupendo el video para recordarselo visualmente,
    en casa insistimos todos los dias,es muy importante los buenos habitos
    desde pequeños.el blog muy util y interesante ,le motiva mucho .
    un saludo ama de de Pablo.

    ErantzunEzabatu
  9. GU JON ETA MYKHAIL GARA ETA 12/13
    EGIN DUGU JOKOAN.

    ErantzunEzabatu