5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko maiatzaren 4(a), larunbata

BESARKADA


Alemanian egindako pelikulatxo hau asko gustatu zait, besarkada batek zenbat adierazten duen erakutsi egiten duelako.
Keinuak ba al du garrantzia. Denok zenbait momentuetan kontsolamendua, amodioa, laguntasuna behar ditugu.
Zuri zer iruditzen zaizu?


3 iruzkin:

  1. Kaixo,Monika naiz,ZuriƱeren ama.
    Besarkadaren bideoa erakutsi dit ZuriƱek.Gustatu zait pila bat bideo horretan ikusten delako maitasunarekin eta besteak laguntzen nola mundua desberdina izango litzatekela.Hori guztiok ikasi behar dugu.
    Agur bero bat Charo.
    Monika.

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Nire amari erakutzi diot
    eta asko guztatu zaio.Oso ondo ulertu
    du.Esan dit gure mundua obetu behar dela.
    Agur Charo.

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo, Maiderren ama naiz.
    Elkarrekin ikusi dugu bideoa eta asko gustatu zait. Besarkadak beharrezkoak dira lagunen artean, guraso eta umeen artean , bikoteen artean... Keinu boteretsua da, bideoan erakusten den bezela.

    Agur bat

    Idoia

    ErantzunEzabatu