5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko maiatzaren 14(a), asteartea

KARRATU MAGIKOAK


Malenkonia da grabatu honen izena. Albert Durerok burutu zuen 1514. urtean. Txikia da luzera 18,8 cm eta altuera 24 cm ditu. 
Erdian aingeru bat dago eta triste dagoela iruditzen zait. Zergatik? Problemaren bat ez zaio aterako?
Matematika elementu asko azaltzen dira. Gela gehienak aurkitu ditugu.
Aingeruaren gainean, eskuinaldean,  karratu magiko bat dago. Europan, artean, lehenetariko bat da.
Koadroak pentsatzeko aukera ematen du. Zer aurkitzen duzu bertan?





3 iruzkin:

  1. kaixo Charo:
    Uste dut karratu magikoaren erantzuna 34 dela batuketak egiten.
    Agur Charo
    LAURA:)

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Karratu magikoa egin dut eta
    nire ustez batuketa egiten 34 da.
    Nire familiatik lehengoa aurkitzea izan naiz.
    Agur Charo.

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Charo:
    Ni Maider naiz.Karratu magikoaren
    emaitza uste dut badakidala.34 da.
    Eta esfera, konpasa,paraleloak, arezko erlojua,erregela...ikusten ditut.
    Agur Charo.
    Maider:)

    ErantzunEzabatu