5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko ekainaren 20(a), osteguna

AMA LURRA

Datorren ikasturtean inguruneko programa aldatzen da. Denbora gehiena ama Lurrarekin zerikusia duen gaia landuko dugu. 
Gure planeta ikaragarria da, beheko bideoak egiaztatzen duen bezala.
Ordenagailuan plantaia handian jarri eta disfrutatu.

3 iruzkin:

  1. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Nire gurasoekin ikusi
    dut,eta asko gustatu zaie.
    Batzuetan ni bideo orrelak ikusten ditut.
    Agur Charo.
    ONDO PASA OPORRETAN!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Charo:
    Ni Zuriñe naiz .Nire anaiarekin AMA LURRA ikusi dugu ,nire anaia eta niri asko gustatu zaigu.
    Muxu bat ,eta ondo pasa oporretan :)
    ZURIÑE

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Charo:
    Ni Maider naiz.Nire ama eta ni AMA LURRA
    ikusi dugu eta izugarria iruditu zaigu.
    Muxu handi bat.
    Maider.
    ONDO PASA OPORRETAN!:)

    ErantzunEzabatu