5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko ekainaren 28(a), ostirala

kurtso bukaera

Kutsoa joan zaigu. Lan handia egin duzue. Orain erlaxatzeko eta indarra hartzeko garaia heldu da.
Irailan elkarrekin egongo gara berriz. 
Bitartean muxu handi bat.

Lotura honetan azken eguneko argazkiak dituzue. Ederki atera zen eguna.


Ondo pasa!

Charo


3 iruzkin:

  1. Kaixo Charo:
    Ni Zuriñe naiz.Nire gurasoei argazkiak erakutsi dizkiet, eta asko gustatu zaie ikustea ez zirenez joan.
    AGUR CHARO :)
    ondo pasa oporrak!
    ZuRiÑe

    ErantzunEzabatu
  2. kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Argazkiak ikusi ditut
    Eta oso politak dira.Nire gurasoei
    erakutzi diet eta asko gustatu zaie.
    Agur Charo:)
    OPORRAK ONDO PASA!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Charo:
    Argazkiak gurasoei erakutzi
    diet eta asko gustatu zaie.
    Agur Charo:)
    OPORRAK ONDO PASA!!!!!

    ErantzunEzabatu