5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko urriaren 22(a), asteartea

AZA, ARDIA eta OTSOA

Merkatutik itzultzen da artzain bat bere azken erosketak egin ondoren. Hau da erosi duena: otso bat, ardi bat eta aza eder bat ere. 
Etxera joateko ibaia zeharkatu behar du eta  barku bakar eta txikia duenez, bidai bakoitzean, aza bakarrik edo animalia bakar bat pasatzeko aukera dauka . 
Ondo dakizun bezala, inongo zaintzarik gabe, otsoak ardia jango zuen gustura, eta ardiak aza. 
Etxera erosketa guztiak eraman ditu. Nola lortu du?

Lotura honetan jolasteko aukera izango duzu.




20 iruzkin:

  1. Kaixo Txaro:
    Lortua, erraza da jakiten hor baldin bazaude ez direla jaten bata besteari
    lehenengo ardia pasa, gero aza ,itzuli ardia , otsoa hartu eta azkenik ardia berriz pasa.
    Asier

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Charo:

    Ni Irati naiz nire ustez .Lehenengo ardia eramaten du.Gero otsoa eta ,berriz ,ardia beste aldera eramaten du eta aza hartu eta beste aldera eramaten du eta beste aldera joan ardia hartzeko.

    Agur Charo.

    Irati.

    ErantzunEzabatu
  3. kixo charo
    oihana naiz
    niretzat erantzuna da lehenengo ardia artzen du eta beste aldera eramaten du gero bueltatu ete otsoa artzen du eta beste aldean usten du ardia artu eta beste aldera eramaten du han aza artu eta otsoa dagoen lekura eramaten du eta gero bueltatzen da ardiaten bila
    agurrrr charo

    oihana

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Charo:
    Aza,ardia eta otsoaren jokuan
    jolastu dut eta ondo atera zait.
    Hau erantzuna da:
    Lehenengo ardia eraman,gero
    otsoa eraman eta ardia itsuli,
    ondoren aza eraman eta azkenik
    ardia eraman.
    Agur.
    LAURA:)

    ErantzunEzabatu
  5. kaixo Charo:
    lortu egin dut.
    Lehenengo ardia eraman gero aza gero berriz ardia atzera eraman
    otsoa beste aldera eraman eta azkenik ardia eraman behar da.

    Agur Ander

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo:)
    Eider naiz.Lortu dut!!!!!!!!!!
    1Ardia hartu eta beste aldera eraman eta utzi.
    2Berriro beste aldera bueltatu ezer gabe.
    3 otso hartu eta beste aldera eraman.
    4 Ardia hartu beste aldera eraman
    5Aza hartu beste aldera eraman.
    6 Ezer gabe bueltatu
    7 Ardia hartu etabeste aldera eta lortuta!!!!!!
    Orain marrazkien bidez egingo dut:
    Aza=1/ Ardia= 2/ Otsoa= 3/ezergabe bueltatu =0
    123/2-13/0/ eraman3 bueltatu2 1/31- 2/ 123

    ErantzunEzabatu
  7. KAIXO TXARO:
    NI JOKU HONETAN JOLASTU DUT ETA HIRUGARRENERA ASMATU DUT.OSO DIBERTIGARRIA IZAN DA.
    NI EGIN DUDANA HEMEN KONTATUKO DUT:1.-ARDIA ERAMAN DUT.2.-OTSOA ERAMAN DUT.3.-ARDIA BERRIZ ATZERA ERAMAN DIOT.4.-AZA ERAMAN DUT ETA AZKENIKAN ARDIA ERAMAN DUT.

    AGUR CHARO:
    EGOITZ


    EGOITZ

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Charo:
    Maider naiz,otsoa, ardia eta azaren jolasa lortu dut.
    Lehenengo,ardia artu eta beste aldera eraman gero aza eta
    beste aldera eaman eta ardia beste aldera itzuli.Azkenik,ardia artu eta
    eta beste aldera itzuli.
    Aguur Charo:)
    Maider

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo CHARO:
    Ni Zuriñe naiz.
    Nire ustez lehenengo otsoa eraman behar du,gero aza eta azkenik ardia .
    AGUR CHARO BIHAR ARTE
    ZuRiÑe

    ErantzunEzabatu
  10. ¡Kaixo Charo!
    Nik asmakizuna burutzea lortu dut:
    Lehenengo ardia pasa gero otsoa hartu otsoa beste aldera pasa eta ardia hartu eta berriz bueltatu.Ondoren aza beste aldera pasa eta gero ardiarekin berdina egin.
    PATXI
    ¡ Agur Charo!

    ErantzunEzabatu
  11. lehenengo eraman ardia, gero etorri eta artu otzoa berriz eraman ardia eta aza eraman eta bukatzeko ardia berriz eraman eta denak daude

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo Charo:
    Dakit erantzuna!!!
    1.-Ardia eraman.2.-Otsoa eraman eta ardia ekari3.-Aza eraman4.-Ardia eraman.
    PABLO.

    ErantzunEzabatu
  13. kaixo charo,aitor naiz
    1 Lehenengo ardia eraman behar da
    2 Gero otsoa eraman
    3 Gero ardia eraman berriro zegoen lekuan
    4 Gero aza eraman
    5 Azkenik ardia eraman berriz
    Hau da nire erantzuna
    Agur Charo
    AITOR

    ErantzunEzabatu
  14. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Niretzat erantzuna au dela:
    lehengoz ardia hartu eta beste tokian utsi gero aza hartu eta beste tokian utsi ardiarekin.
    Ardia hartu eta otsoarekin eraman gero otsoa hartu eta azarekin utsi eta azkenik berriz ardia hartu eta denoekin utsi
    Agur Charo.

    ErantzunEzabatu
  15. Kaixo Charo:
    Nik ez dakit nola egin dudan baina lehenengoan atera zait jokua.

    ErantzunEzabatu
  16. kaixo:
    Eider naiz amarekin egin dut
    triangeluaren jokua baina ez dut estratejiarik aurkitu
    agurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:)

    ErantzunEzabatu
  17. Kaixo Charo:
    Ni Laura naiz,berriro,
    triangeluaren jolasa
    amarekin egin dut
    eta oso interesgarria
    iruditu zaigu.
    Agur Charo:)

    ErantzunEzabatu
  18. Kaixo Charo:
    Maider naiz,ama,Goizane eta aitarekin triangeluaren
    jolasera jolastu naiz eta estrateegia bat daukat.
    Agur Charo
    MAIDER:)

    ErantzunEzabatu
  19. charo
    badakit lehenengo ardia gero bueltatu eta aza eraman eta ardia ekarri otsoa eraman tea azkenik ardia.
    xabat

    ErantzunEzabatu
  20. kaixo charo isidronaiz erantzuna ardia lehen engo gero aza eraman ardia eta ekarri atsoa eta ardia heraman

    ErantzunEzabatu