5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko urriaren 29(a), asteartea

PAGOETA

Argazkiaren gainean klik egiten baduzu atera ditudan argazkiak ikusteko aukera izango duzu.
Benetan egun polita izan da!!


5 iruzkin:

  1. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Argazkiak nire familiarekin
    ikusi ditut eta asko gustatu zaie.
    Eta galdetzen didate al bada argazkiak pendraifarekin
    atera dezakela.
    Agur Charo=)

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo ibane:
      Bihar eskolara pendrivea ekarri eta argazkiak emango dizkizut.

      Muxu bat

      Charo

      Ezabatu
  2. Kaixo Charo:
    Maider naiz.Argazkiak nire familiarekin ikusi ditut eta asko gustatu zaizkie.
    Agur Charo
    Mmmaider:-):-

    ErantzunEzabatu
  3. kaixo :
    Eider naiz argazkiak ikusi ditut eta penrraifera pasatzeko eskatu
    didate astelehenean eramango???????
    pila bat guztatu zaie argazkiak
    agur muxu bat
    eider
    agurrrrrrrrrrr

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Eider

      Astelehenean ekarri eta emango dizkizut.

      Muxu bat

      Charo

      Ezabatu