5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2014(e)ko martxoaren 25(a), asteartea

ESPAINIAKO ERKIDEGOAK


Espainia lantzen hasi gara eta mapekin aritu gara gaur. Mapa politikoa sakonki aztertu dugu. 
Espainia 17 eskualde administratibotan banatua dago,autonomia erkidego izenekoak. Erkidego bakoitza probintzia bat ala gehiagotan zatituak dago. Guztira 50 dira. Bi hiri daude banako bana osatzen dutenak, Autonomia Hiri izenekoak.
Erkidegoekin hasiko gara. Lotura honetan mapa bat jolasteko aurkituko duzu,

Zebat puntu lortu duzu? Zenbat denbora erabili duzu?
Aupa txapeldunak!!!

18 iruzkin:

  1. Kaixo Charo!
    NI Egoitz naiz,eta maparen jokuan 94 puntuuuuuuuuuuuuuuuu lortuuuuuuuuuuuuuuu ditut!!!!
    :)
    Aguuuur eta bihar arteee!

    ErantzunEzabatu
  2. kaixo:
    eideer naiz 19tik 17 asmatu ditut.
    agurrr

    ErantzunEzabatu
  3. kaixo eider naiz:
    berriro jokatu dut eta denak asmatu ditut
    aio.

    ErantzunEzabatu
  4. kaixo Charo:
    Ni Nagore mapaen jokuan 13 asmatu ditut.

    ErantzunEzabatu
  5. kaixo:
    eideer naiz 19tik 17 asmatu ditut.
    agurrr

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo CHARO;
    Ni Zurine naiz.
    Mapen ariketa egin dut eta lehenengo aldian 84 puntu lortu ditut baina bigarrenean ia 100 puntu.
    Agur Bat
    ZURINE

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo Charo:
    Mapen jokuan 8 partida egin ditut.
    1.-84p 01:28min.
    2.-94p 0125min.
    3.-100p 01:14min.ç
    4.-100p 01:06min.
    5.-100p 50sg.
    6.-100p 46sg.
    7.-100p 46sg.
    8.-100p 00:38sg.
    Jokua oso ondo dago.
    AGUR
    --------------
    ( PABLO )
    --------------

    ErantzunEzabatu
  8. kaixo charo:
    teresa naiz. jokuan lehenengo ez ditut denak asmatu; 17tik 15 asmatu ditut. gero, zu jarri duzun argazkiarekin errepasatu dut eta 17tik 17 erantzun asmatu ditut.
    asko gustatu zait jolasa.
    agur bero bat ;-)

    ErantzunEzabatu
  9. kaixo:
    aitor naiz
    jokatu dut eta 74 puntu lortu ditut
    agur bihar arte
    aitor

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo Charo:
    Ander naiz, 5 partida egin ditut eta 100 puntu lortu ditut guztietan.
    Agur.

    ErantzunEzabatu
  11. ¡Kaixo Charo!
    Ni mapen ariketetan jokatzen haritu nahiz eta lehenengoan
    denak asmatzea lortu dut ,nire anaia, ordea bi akats egin ditu..
    AGUR ,PATXI

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo Charo :
    Ni Irati naiz. Maparen jokuan 88 puntu lortu ditut .
    ze iruditzen zaizu? ondo ala gaizki egin dut.
    Agur Charo
    Irati

    ErantzunEzabatu
  13. Kaixo Charo:
    Ibane naiz.Espainako erkidegoen jokura jolastu
    dut eta 17 asmatu ditut.Bi aldiz jolastu dut eta bigarrenean
    19 azmatu ditut.
    Asko gustatu zaita.
    Aguuur Charo ;)

    ErantzunEzabatu
  14. kiaxo charo
    mapen jolasean jolastu dut eta puntu pilo bat lortu ditut

    OIHANA

    ErantzunEzabatu
  15. Kaixo charo:
    Jokua oso ondo
    zegoen eta 19 asmatu ditut
    Jon holagdo
    Agurrrrrrrrr!!!!

    ErantzunEzabatu
  16. Kaixooo Charooo
    Mikel naiz,espainako erkidegoan,lehenengo aldian 94 puntu asmatu ditut.
    eta berriz bigarren aldian 100/100
    Agurr bihar arte.

    ErantzunEzabatu
  17. Kaixo Charo:
    Maider naiz,espainako maparen jolasean jolastu dut
    eta lehenengo aldean 100/100 puntu lortu ditut.
    Agur Charor:)
    Maider

    ErantzunEzabatu
  18. kaixo Charo:
    Jokuan 17 ondo egin ditut.
    Agur Charo.
    Laura

    ErantzunEzabatu