5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2014(e)ko apirilaren 2(a), asteazkena

MAPAK MAPAK

Mapa hauetan lau zailtasun  maila desberdinak daude. Autonimi- erkidegoen kokapena ikasteko primeran dago.

Mapa honek autonomi erkidegoen izenak ikasteko balio du.

Azken mapa honek errepasatzeko balio du.

Aurrera!! 
Zenbat puntu lortu dituzu?

3 iruzkin:

  1. Kaixo Charo:
    Maider naiz.
    Jokuetan jolasten aritu naiz eta nire ustez
    nahiko ondo dakizkit izenak eta non kokatzen diren.
    Agur Bero bat
    Maider;)

    ErantzunEzabatu
  2. kaixo Charo;
    Zurine naiz.
    Jokuetan jolastu dut eta denak ondo egin ditut,eta biharko azterketa ondo aterako zaidala uste dut.
    Agur Bero Bat
    ZuRiNe

    ErantzunEzabatu
  3. Charo Nagore naiz:
    Mapekin haritu naiz eta nire amarekin tsapelketa bat egin dut eta lehenengoan berak irabazi dit baina gero nik truko artu diot eta azkenean nik garaie

    ErantzunEzabatu