5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2014(e)ko apirilaren 27(a), igandea

KUBOA

Hemen lau pisuko kubo pareta duzue. Pisu bakoitza karratua formakoa da.
Zenbat kubo ditu marrazkiak?
Zenbat kubo ditu azken pisuak?
Eta hirugarrenak?
Eta bigarrenak?
Zenbat kubo ditu lehenengo pisuak?
Zenbat kubo beharko dira 10 pisuko dorrea egiten badugu?

Zer kalkuluak egin dituzu?

5 iruzkin:

  1. Kaixo Charo:
    Marrazkiak 30 kubo ditu,azken pisua 16 du,bigarrena 9,hirugarrena 4 eta azkenekoa 1.Azkeneko galdera ez dut ondo ulertu baina uste dut direla 10 kubo.
    Ni hau guztia kalkulatzeko gehiketa egin dut.
    Egoitz Diez

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Charo:
    Maider naiz.
    30 kubo ditu marrazkiak.
    16 kubo dazka azken pisuak.
    kubo bat dauka goiko pisuak
    9 kubo dauzka hirugarren pisuak
    4 kubo dauzka bigarren pisuak
    Alde bat bider beste aldea egin behar da
    Agur Bero Bat
    Maider

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Charo:
    Teresa naiz.
    Kuboaren problema egin dut. Hauek dira nire erantzunak:
    30 kubo daude.
    Azkeneko pisuan 1.
    3.pisuan 4.
    2.pisuan 9.
    1. pisuan 16.
    Hamar pisu egiteko 385 kubo beharko genituzke.

    ErantzunEzabatu
  4. kaixo charo:
    Ni eider naiz eta hauek dira nire erantzunak:
    Dorreak 30 kubo ditu,
    azken pisuak hau da behe behekoak16 kubo ditu,
    urrengoak9
    urrenguak 4
    eta goi goikoak 1
    agurrrrrrrr:)

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo Charo:
    Ibane naiz.Zu bidalitako problema egin dut,eta hauek nire erantzunak dira:
    Denera 30 kubo daude
    Azken pisuan 16 kubo
    Bigarren pisuan 9 kubo
    Hirugarren pisuan 4
    Azken pisuan 1
    Ni egin dudan kalkulua gehiketa izan da.
    Aguuur Charo :)

    ErantzunEzabatu