5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2012(e)ko azaroaren 29(a), osteguna


Matematika toki guztietan azaltzen da! Lagundu mezedez!

Gozaltzeko esne kutxak zenbat pisatzen du? eta zuku botilak? eta yogurt poteak?

10 iruzkin:

  1. Kaixo Charo:
    Esnea 500gr, zuku botila 400gr eta yogurta 150gr
    Agur Charo
    Asier Carrasco

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Charo:
    Esneak, 500g pisatzen du.
    Zuku botilak, 400g.
    Eta yogurtak, 150g.
    Agur Charo.
    TERESA

    ErantzunEzabatu
  3. kaixo aitor naiz uste dut hau horrela dela:

    esnea:500g

    zuku botila:400g

    jogurta:450g

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Charo:
    Esne botila 500g.
    Zuku botila 400g.
    Eta yogurra 150g.
    Pablo.

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo Charo:
    Esnea 500g pisatzen du.
    Zukua 400gpisatzen du.
    Yogurt potea 450g pisatzen du.Oso errasa da.

    Agur Charo.

    Irati.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Charo:
      Ni Ibane naiz.
      Esnea 500g pisatzen du.
      Zukua 400g pisatzen du.
      Yogurra 450g pisatzen du.Joku ahu asko gustatu zait eta oso errasa izan da.
      Agur Charo

      Ezabatu
  6. Kaixo Charo!
    Esnea 500g pisatzen ditu.
    Zuku botila 400g pisatzen ditu.
    yogurta 150g pisatzen ditu.
    Oso joku polita da baina gutxi kostatu zait.
    Agur Charo!
    Patxi

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Charo:
      Maider naiz,nire ustez,esneak 500g
      pisatzen du,zukuak 400 eta yogurrak 150g
      Agur Charo!
      Maider

      Ezabatu
  7. Kaixo Charo:
    Nire ustez esnea 500g pisatzen duela.Zuku botila 400g pisatzen duela.Zuku botila 150g pisatzen dutela uste dut.
    Agur Charo
    Egoitz

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Charo:
    Nire ustez,joku honetako erantzuna hau da:
    esneak 500g pisatzen du,zukuak 400g eta yogurrak 150g
    Agur Charo:
    Laura

    ErantzunEzabatu