5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2012(e)ko azaroaren 21(a), asteazkena

PROBLEMA


Euskadi Irratian, asteazkenero, Matematikari batek, Raul IbaƱezek, matematika eta bizitzari buruz hitz egiten du. Irratsaioa asko gustatzen zait eta aukera dudanean entzun egiten dut.
Guk egiten dugun bezala, astero,  problema bat proposatzen dute jendeak erantzuna bidaltzeko.
Beheko lotura horretan logika joko dibertigarri bat duzue. Igeltxoak mugitu behar dira toki batetik bestera.
Lortu al duzue kolore berdinekoak beste aldera pasatzea?
Frogatu etxekoek duten trebetasuna.

15 iruzkin:

  1. Kaixo Chaaaaaaro:
    Joku hau da (Lo imposible)
    Esin da egin.Egon naizlo zaiatzen 15min
    etaaaaaaa ezin da.
    Pablo mmmmm.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo:
      Ados nago zurekin Pablo
      ni ere askotan saiatu nahiz
      baina ez dut lortu. oso zaia da.

      Ander.

      Ezabatu
    2. Nik lortu dut.
      Eider

      Ezabatu
  2. kAIXO CHARO
    Igelen jokua lortu dut.
    Asko guztatu zait.
    Eider

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Charo:

    Igelen joku hau da oso zaila lortzea,Pablo esan duen bezala(Lo imposible)
    Ez dakit noiz lortuko dudan,baino lortuko dut!

    Agur Charo:

    Egoitz Diez

    ErantzunEzabatu
  4. kaixo Charo:
    Nik lortu dut.Oso zaia da,baina,joku oso polita eta dibertigarria da.Niri asko gustatu zait.

    Agur Charo.

    Irati.




    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz. Problema egitea lortu dut, baina asko kostatu zait. Oso joku farregarria eta dibertigarria da, nire gurasoak eta anaia lagundu didate. Espero dut problema gehiago jartzea, eta zailak izatea.
    Agur Charo.

    ErantzunEzabatu
  6. kaixo charo:
    Ni Gorka naiz.Problema egitea oso
    zaia da,baina azkenean lortu dut
    10minutu kostatu zait egitea
    eta oso farregarria da
    Agur Charo

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo Charo:
    JA JA JA...Lehenengoan lortu dut laguntzarik gabe.;^D
    Agur Charo
    Asier Carrasco

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Charo:

    Mmmmmmm,azkenean lortu dut!Aleluia,aleluia, aleluia ,aleluia ,aleluia!!Jajajaja!!Asko gustatu zait joku hau!
    Agur Charo


    EGOITZ DIEZ

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo Charo:
    egon nintzen 9tik10retaraino egon nintzen
    jolasten eta ez nuen lortu.
    Agur Charo.
    AITOR

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo Charo:
    Oso dibertigarria da jokua ,eta oso polita. Niri, zuk erakutsi eta gero, ez zait kostatu egitea baina nire anaiei pixkat.Gero esan diet trukoa eta lortu dute.
    TERESA

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo Charo:

    Azkenean lortu dut.
    Iupi,iupi,iupi,iupi.

    Agur Charo

    AITOR

    ErantzunEzabatu
  12. Caixo Charo:
    Lortuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu dut
    toma esa aua,aua,aua.
    Chao aua,aua,aua.
    Pabloooooo Bernal campeon.

    ErantzunEzabatu
  13. Kaixo Charo:
    Lau urte eta gero, ezin izan dut problema madarikatu hau pasa jajajajaja, zaharra nagoela notatzen da...
    Besarkada haundi bat.
    Egoitz

    ErantzunEzabatu