5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko otsailaren 11(a), astelehena

PIRATEN BIZITZA HOBERENA DA!


Piraton bizitza hobera da.
Eskolarik gabe, isilpean, aitortuko dugu  guk, eskolan, ondo pasatzen dugula.
Lanik gabe, esaten dute baina pirata hauek lan handia egin dute dena prest izateko.
Ron botila izan ordez, ura eta ura era ur gehiago izan dugu...
Euria badator, badoa, badator.
Goitik behera
eskuin,  ezker, ezker, eskuin.
Goitik behera.
Badoa, badator baina ez doa.
Piraton bizitza hoberena da.

4 iruzkin:

  1. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Nire gurasoei erakutzi diet eta asko gustatu zaie.Nola ez ziren etorri, ikusi dute nola pasatzen genuen eguna eta lan asko egin genuela ezan didate.PIRATEN BIZITZA OBERENA DA!Ja ja ja.
    Agur Charo:)

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Charo:
    Maider naiz.Nire gurasoei
    asko gustatu zaie bideoa eta argaziak.
    Nire amak galdetzen du aber
    al diren deskargatu argazkiak banan banan izan ordez.
    Agur Charo
    Maider

    ErantzunEzabatu
  3. kaixo Charo:
    Gurasoei argazkiak eta bideoa
    erakutzi diet,asko gustatu zaie.
    Ez nekien bideoa YouTuben jarriko
    zenuela,ze lotsaaaaaaa.
    Nik eta nire gurasoek ere galdetzen
    dute argazkiak al diren deskargatu.
    AGURRRRR
    LAURA.

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Charo:
    Aurten ez dugu suertea eduki eguraldiarekin,
    penagarria izan zen.
    Pozten gara egin duzuen lana erakusteagatik,
    eta ezkertzen dizugu bai argazkiak eta bideoa
    orogarri bezala edukitzeko,asko gustatu zaigu.
    Eiderren ama.
    Mila.

    ErantzunEzabatu