5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko otsailaren 28(a), osteguna

UKIMENA

Larruazala da ukimen organoa
Ukimena gorputz osoan dago, larruazalak gorputz osoa estaltzen duelako. Larruazalaren bidez, ukitzen dugunaren ezaugarriak hautematen ditugu. Esate baterako, larruazalari esker dakigu objektu bat laua ala zimurtsua den edo hotz alabero dagoen. 
Kolpe bat jasotzean edo zauri bat egitean, larruazalaren bidez sentitzen dugu mina
Nolanahi ere, ez dugu berdin sentitzen larruazaleko gune guztietan. Gune sentiberenak masailak, esku-haurrak eta oinazpiak dira.
Web orri honetan gelako informazioa duzue.
TXANELA UKIMENA
Ariketak, berriz hemen dituzue.

4 iruzkin:

  1. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Jokura jolastu dut eta asko gustatu zait.6 puntu irabasi dut.Nire gurasoei erakutsi diet eta nire anaia jolastu du.Ni nire anaiari irabasi diot.Gehiago joku orrelakoak jartzea espero
    dut.
    Agur Charo:)

    ErantzunEzabatu
  2. kixo Charo:
    Ni Eider naiz eta ukimenaren sei galderetan
    6tik 4 egin ditu ondo.
    AGURRRRRRRRRRR.
    EIDERRR.

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Charo:
    Ni Irati naiz eta ikusmen eragiketan.6tik 6 atera dut eta oso posik nago.


    AGUR Charo.

    Irati.

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Charo:
    Ni Maider naiz.Jokuan jolastu dut eta 6tik 5 ataera ditut.
    Agur Charo.
    Maider

    ErantzunEzabatu