5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko otsailaren 18(a), astelehena

NOLA FUNZIONATZEN DU BELARRIAK?


Soinuak belarritik sartu eta garunera heldu arte egiten duen bidea zein den erakuzten digute Eureka zientzia museoan, Donostian. Ondo pasa!!


             

6 iruzkin:

  1. Kaixo Charo:

    Ni Egoitz naiz eta bideo hau nire amari erakutsi diot. Interesgarria iruditu zaio, eta gehien gustatu zaiona izan da bastoitxoarena.

    Agur Charo.

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Charo:
    Bideoa ikusi dut eta oso ondo adierazi duela iruditu zait, ondo ulertu dudalako.
    TERESA.

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Charo:
    Maiderrek erakutsi dit bideoa eta oso argi azalduta dagoela iruditu zait. Maiderrek ere bere hitzekin azaldu dit.

    Maiderren ama

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Bideoa asko gustatu zait.
    Nire gurasoei erakutzi diet eta asko
    gustatu zaie.Egun batean nire familiarekin
    joango naiz.
    Agur Charo:)

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo Charo:
    Bideoa ni ete nire ama ikusi dugu,eta iruditu zaio oso ondo adierazten dituela gauzak eta asko gustatu zaiola
    Agur
    ZURIÑE

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Charo:
    Bideoa Ander eta biok elkarrekin ikusi dugu, asko gustatu zaigu, baita piraten bideoa ere!
    Ikusi arte,
    Amaia

    ErantzunEzabatu