5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko urtarrilaren 25(a), ostirala

BEGI BAT AZTERRTZEN

Guk, behi baten begi bat gelara ekarri  dugu;eta orain kontatuko dizuegu nola aztertu eta zer ikusi dugun.
Lehenengo, begia esfera bezain borobila dela ikusi genuen, irisa urdin urdina zela ikusi genuenean, pupila irisaren erdialdean zegoen baina ez zen ondo bereisten, gu bagenekien pupila hor zegoela.
Gero begia erditik moztu zuen andereñoak eta humore izeneko likido bat atera zen.
Minutu batzuk beranduago, kristalinoa bilatzen egon ginen eta ikusi genuenean paper baten gainean jarri eta lupa bat bezalakoa zela ikusi genuen.
Geroago, ikusmen nerbioa motz-motza zela ikusi genuen baina oso luzea da burbunara iristeko.

Ikusmen nerbioa oso gogorra da eta soka antzekoa da.
Azken argazki honetan erretina azaltzen da. Beltza da eta oso inportantea da, bertan  konoak koloreak ikusteko eta bastoiak formak nabaritzeko zelulak daudelako.

Gu Aitor,Maider eta Irati gara espero dugu jende asko ikustea.

EGINDAKOA ERREPASATU NAHI BADUZU kLIKATU HEMEN!!

ESKERRIK ASKO IKUSTEAGATIK!!!!!.

3 iruzkin:

  1. Kaixo Charo:

    Ni galderetan 80% (8 puntu) lortu ditut,bakarrik 2 akats izan ditut.

    Agur Charo.

    Egoitz

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Charo
    Begiaren jokura jolastu dut eta7puntu lortu ditut,
    azkeneko zatia ez nekien,gaixorik egon nintzelako.
    Agur Charo.
    LAURA

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Ikusmen jokura jolastu dut eta 8puntu lortu dut.
    2 gaizki neukan baina zailak iruditu zait.Oso dibertigarria
    izan da eta asko gustatu zait.Ingurune frogarako asko
    lagunduko digu.
    Agur Charo:)

    ErantzunEzabatu