5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko urtarrilaren 16(a), asteazkena

Newtonen diska

Isaac Newtonek (1643-1727) diska berezi hau asmatu zuen.
Gelan holako bat egingo duzue. Baina zer ikuste da? 
Zer harremana du argiarekin?

Ondo pasa eta asko ikasi


3 iruzkin:

  1. Kaixo Charo:
    Ikusi dut bideoa eta lehen banekien ortzadarraren koloreak nahasten baditusu txuri kolorea bihurtzen da.
    Laster sendatzea espero dut.
    Agur
    LAURA:)

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Bideoa ikusi dut.Diskoa eskolan egin dugu eta bueltak ematean txuria kolorea ikusten zen.
    Oso polita iruditu zait egin duguna.Oso dibertigarria da.
    Laister sendatzea espero dut zeren asko nabaritzen da zu ez zaudela eskolan.
    Bueno laister zendatu.
    Agur Charo:)

    ErantzunEzabatu
  3. kaixo charo: oihana naiz. zortzitik bost ondo izan ditut.
    batzuk saiak iruditu zaizkit.

    ErantzunEzabatu