5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko urtarrilaren 7(a), astelehena

IKUSMENA - BAZEN BEHIN

Ikusmena, argia, hnen abiadura, energia, fotoiak...

Zergatik ikusten dugu? Zergatik daude koloreak?

Nola funzionatzen du gure begiak?

Orain dela urte batzuk marrazki bizidun hauek telebistan jartzen zuten.


Gustatu zaizu? Zer ikasi duzu?
Zer ez duzu ulertu?

22 iruzkin:

  1. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Bideoa ikusi dut.Piska bat gehiago ikasi dut.Oso polita iruditu zait.Dena oso ondo ulertu dut.
    Bueno Charo beste bat arte.
    Agur.

    ErantzunEzabatu
  2. kaixo Charo:
    Zuriñe naiz.Pelikula ikusi dut eta asko gustatu zait zeren oso interesgarria da eta gainera,ikasi ditut gauza berriak.
    Agur Charo.

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Charo:
    Maider naiz.Oso polita iruditu zait
    bideoa gehien gustatu zaidan zatia izan da bitamina guztiak
    filan zeudenean baina orokorrean bideo guztia gustatu zait.
    Gainera,gehio ikasi dut:adibidez nola jartzen den konjuntibitisa.

    ErantzunEzabatu
  4. KAIXO CHARO:
    Ni Eider naiz.
    Bazen-behin bideoa ikusi dut eta asko gustatu zait.
    adibidez azenarioak zeudenean edo amak umeari txakurra oparitu dionean,
    baina badago gauza bat asko gustatu zaidana eta hauxe da ikusi dudanez
    zeuden ia gustiak begiei eta buruari lagundu diote eta hori atzo egin genituen jokuei gogoratu dit.
    aaaa inguruneko gai hau asko gustatzen zait.
    gora sentzumenak!!!!!!!!!!!!!
    AGUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Charo:
      Bi edo hiru aldiz ikusi dut bideoa ,
      baina oraindk ba dago zerbait ez dudala
      ulertzen.
      AGURRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!

      Eider Dominguez

      Ezabatu
  5. kaixo Charo:
    ni Oihana naiz.
    asko guztatu zait bideoa.
    gehien guztatu zaidan partea izan da begia garbitu dutenean
    konjuntibitis ez izateko baina dena guztatu zait.

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Charo:
    Pablo naiz.
    Mini pelia oso polita da baina ez dut uletzen zer den Irisa.
    Pablo

    ErantzunEzabatu
  7. kaixo Charo:

    ni jon naiz asko gustatu sait videoa
    oso interesgarria zen asko ikasi dut
    asiera asko gustatzen zaidana.

    agur charo

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Charo:Julen naiz.Asko gustatu zait bideoa,gainera ez nekien horrela jartzen zela konjuntibitisa,gutxi gorabehera horrela da bistaren funtzionamentua eta oso ondo esatendu hemen.Gehien gustatu zaian zatia izan da korrika egiten duena nola bota den lagrimen erreserbara.
    Bueno Charo.Agur.

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.
    Horain badakit eskuak zikinak begietan ez direla sartu behar.
    Bideoa asko guztatu zait zeren asko ikasi dut eta horain
    badakit nola artzen den konjutibitis.
    Agur Charo.

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo Charo:
    Neri marrazki hau asko gustatu zait,hala ere hitz nahiko zailak iruditu zaizkit.
    Neri zatirik gustokoena izan da malkoena,nola al degun egin negar eta nola garbitzen den begia.
    Ikasi dut burbuinaren esker ikus al dezakegula eta nola agintzen duen.Eta zenbat zati dauka begi batek.

    Agur Charo.

    Egoitz Diez Olaetxea

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo Charo!
    Bideo hau oso interesgarria izan da gainera gauza pilo bat erakutzi dizkit.
    Oso dibertigarria izan da eta gehien guztatu zaidan zatia lehenengo zatia izan da,niretzat zati dibertigarrena izan delako.
    Agur Charo!
    Patxi

    ErantzunEzabatu
  12. kaixo charo:
    Ni xabat naiz eta
    asko guztatu zait videoa
    oso polita izan dira marrazkiak
    pilo ikasi dut.

    XA1

    ErantzunEzabatu
  13. kaixo charo:
    video ikusi dut eta oso interesgarria izan da
    gustatu zaidana gehien izan da korapiloa asko
    ikasi dut baina ez dut ulertu zergatik batzutan
    botatzen ditugu (alegriako malkoak)
    agur charo
    AITOR

    ErantzunEzabatu
  14. kaixo charo:
    gu Gorka eta Irati gara eta
    pelikula ikuzi dugu eta asko guztatu
    zaigu agur Charo

    ErantzunEzabatu
  15. Kaixo Charo:
    Marrazki hau asko gustatu zait.
    Zatirik gustokoena izan da malkoena eta konjuntibitis nola garbitzen dituzten begia.
    Ere bai gustatu zait nola burbuina agintzen dio begiari ikuste,uste dut zela horrela.

    Agur Charo.

    Egoitz Diez

    ErantzunEzabatu
  16. Kaixo Charo:
    Asko ikasi dut bideoarekin ez nekien konjuntibitis horrela egiten denik.Asko notatzen da zaharra dela.
    Niri gehien gustatu zaidana "muñekitoak" izan dira.
    Agur
    Asier

    ErantzunEzabatu
  17. kaixo txaro:
    asko gustatu zait eta nire anaiei erakutsiko diet.
    oso ondo ulertu det eta oso bideo polita da nire ustez
    agur
    TERESA

    ErantzunEzabatu
  18. Kaixo Charo:
    Ander naiz asko gustatu zait bideoa. Ez nekien begiak isten genituen bakoitzean malko gutsi batzuk botatzen genituela. Oso ondo esplicatzen du eta asko gustatu zait.
    Agur Charo.

    ErantzunEzabatu
  19. Kaixo Charo:
    Bideoa asko gustatu zait eta asko ikasi dut.
    Gehien gustatu zaidana begia garbitzen ari
    zirenean,konjuntibitis ez izateko.
    Agur:
    LAURA

    ErantzunEzabatu
  20. KAIXO CHARO NI NAGORE NAIZ.
    MATEMATIKAKO ARIKETETAN, NI 4 ONGI IZAN DITUT
    BESTEAK EZ NITUELAKO ULERTZEN.NAIZ ETA
    NIRE AMA ESPLIKATU.

    BUENO AGUR MUSU HANDI BAT

    NAGORE

    ErantzunEzabatu
  21. Kaixo Charo:
    Gogoratzen zara nola esan zuen Ainarak gure gelara etorri zenean ondo etorriko zigula errepasatzea begiarena????????????????????????????
    eta ere bere gelako blogean sartzeko, eta zenbat dakit jartzen zuen lekuan klikatzeko eta galdera batzuk
    agertuko zirela ba ni sartu naiz eta 100netik 80puntu lortu ditut.
    Baina nik badakit oso ondo begi ninia dela argiarekin handitu eta txikitzen dena eta hori zuzendu dudanean
    hoker zegoela jarri dit eta zuzena irisa dela.
    agurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    EIDER

    ErantzunEzabatu