5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko urtarrilaren 25(a), ostirala

BEGIAREN ATALAK

Begiaren atalak.
Gu Nagore, Ander eta Gorka gara, eta orain begiaren atalak zeintzuk diren kontatuko dizuegu.
Kornea, begiaren aurrekaldean dagoen geruza gardena da. Gero Irisa dago, koloredun borobila da.
Pupila zulo txiki bat da, bere kolorea beltza da handitu egitan da argi gutxi dagoenean  baino argi asko dagoenean txikitu egiten da.
Kristalinoa begiaren barruan daukagun lente bat da, objetuak fokatzeko balio du.
Esklerotikoa begiaren  lehenengo geruza da ikusten dugun zati zuria da, erdikoa Koroidea daukagu eta azken geruza Erretina da,
Erretinan bi zelula mota ditugu, bat konoak eta bestea bastoiak dira. 7.000.000 kolore eta tono baino gehiago ikusteko aukera ematen dute konoek. Argia ez dagoenean bastoien esker formak bereizten ditugu. Gauan konoek ez dute lanik, deskantsatu egiten dute.
Ikusmen Nerbioa, atal garrantsitzuena da zeren eta ikusten ditugun gauzak burmuinera bidaltzen dituelako.

Gustatu baldin ba zaizue bidali mezu bat.
Errepasatzeko egin KLIK honen gainean. 

      Agur.

2 iruzkin:

  1. Kaixo Charo:
    Maider naiz,begia errepasatzen egon naiz eta 7 puntu lortu ditut.
    Agur Charo.
    Maider.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. kaixo
      Ni Eider naiz nik 8 puntu lortu ditut
      aaaaaaaeta Maider seguru urrengoan 10 puntu lortuko dituzula.

      ANIMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Seguro denek 10 puntu lortuko ditugula bigarren edo hirugarren aldian edo agian norbait lehenengoan!!!!!!!!!!!!!!
      EIDER DOMINGUEZ

      AGURRRRRRRRRRRRRRRRRR

      Ezabatu