5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko urtarrilaren 12(a), larunbata

ZATIKIAK

Orrialde honetan (egin klik honen gainean)  zatiki erabili beharko problemak daude. Erantzun guztiak aurkitu dituzu?

Aurrera!!


Matematika ariketa gehiago daude goikoaldean.
Orri honetan ere zatiki ariketak daude.



13 iruzkin:

  1. Kaixo Charo:
    Ikusi dudanez zatikien jokua jarri duzu.
    Zatikien jokura jolastu dut,eta 8tik 7ondo atera ditut,gero,gaizki neukana zuzendu dut.
    Agur Charo;)
    LAURA

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Jokura jolastu dut eta oso errasa izan da.Oso dibertigarria da eta oso ondo ulertu dut.Nire gurasoei erakutzi diet.Bueno zircua bezala pixkat zaiago jarri behar duzu.
    Agur Charo.

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Charo:
    Zatikien joku batera jolastu
    dut.
    Gamelu batzuk etzan behar ziren eta 6tik 6 ondo egin ditut.
    Agurrrrrrrrrrrrr
    EIDER

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Zatikien jokuan sei ondo neuskan baina bi gaizki.
    Orain gaizki nituenak zuzenduko dut zeren horrela ikasiko dut.
    Guztatzen zait asko joku ahuek gartzea zeren oso dibertigarriak
    direlako.Ariketak bukatzean nire gurasoei erakutzi diet.
    Agur Charo:)

    ErantzunEzabatu
  5. Txaro:ni 8 problemakoa egin dut eta ez dakit non idatzi behar den.
    ni 8tik 8ondo nuen.
    Agur.Julen

    ErantzunEzabatu
  6. KAIXO CHARO:
    Problemetan 8tik 5 egin ditut.3ondo eta 2gaizki egin ditut.Hurrengoan denak ondo egingo ditut.
    Agur Charo.Irati.

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo Txaro:
    Problemetan aritu naiz eta lehenengoan hiru gaizki nituen.Gero zuzendu ditut nire anaiarekin eta ondo egin ditut.
    Agur Teresa.

    ErantzunEzabatu
  8. KAIXO CHARO:
    Ni Eider naiz.
    8tik 6 egin ditut ondo, baina bat gaizki neukan puntu beharrean
    koma jarri dudalako.
    AGURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    EIDER

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo Charo:

    Joku hau asko gustatu zait eta dibertigarria izan da.Ere erazza izan da.

    Agur Charo

    Egoitz

    ErantzunEzabatu
  10. Kiaxo Charo:
    Zuriñe naiz.Beste eguneko problemak bukatu ditut eta 1.problema 114atera zait,2.probleman1035,3.probleman338,4.probleman 1550,5.probleman2euro,6.probleman 67euro,7.probleman 135g eta8.probleman135 ikasle.
    Agur
    ZURIÑE

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo Charo:
    Niri emaitza hauek atera zaizkit 1-114 2-10,35 3-338 4-1550 5-6 6-12 7-1500 8-845
    Agur Charo
    ASIER

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo Charo!
    Zatikien jokuan jokatzen haritu naiz eta 8tik 8 izan du.
    Oso ondo pasatu dut joku horretara jolasten.
    Agur!
    Patxi

    ErantzunEzabatu
  13. Kaixo Charo:
    Maider naiz zatikien jokuan egon naiz
    eta asko gustatu zait.
    Agur:)
    Maider.

    ErantzunEzabatu