5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko irailaren 19(a), osteguna

BERREKETAK

Ekialdeko kondaira ezagun batek berreketen  deskripzio ona eskaintzen du.

Diotenez, errege batek sari bat eman nahi izan zion  gazte bati bataila batean izan zuten garaipen ikaragarria asmatu izan zuelako.
Pertsona honek hasieran ez zuen oparirik nahi, baina,   matematikalari bikaina zenez, zera eskatu zion erregeari:
Gari ale bat eskatu nahi dut  xake taularen lehenengo laukiagatik, bi  bigarrenagatik, lau  hirugarrenagatik, eta lauki bakoitzarengatik kantitate bikoitza.

Erregeak, gaztearen apaltasunak hunkitua agertu zen... eskaeraren neurriaz konturatu zen arte.
Zuk ba al dakizu gazteak zenbat gari ale jaso behar zituen?

30 gramo garian gutxi gorabehera 1000 ale daude.
Eskatu laguntza etxean jakiteko zenbat kilo eskuratu behar zituen.
Matematikalari baten blogean: "ME LLEVO LAS MATES DE CALLE" hau irakurri dut:
- 453 urteko uzta beharko zen azken laukitzoan agertzen den ale kopurua ordaindu ahal izateko!!

Ikaragarria!!!

Zorionak Patxi eta aita,  Zuriñe, Isidro eta ama. 
Lan bikaina egin duzue!! 



7 iruzkin:

  1. Kaixo Charo:
    Bideoa ikusi dut eta oso
    dibertigarria da.
    Gehien gustatu zaidana abestia
    eta Troncho leiaketan zegoenean
    Poncho egiten zituen gausak dira.
    Agur Charo:
    LAURA:)

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Charo:
    Atzo zelularen bi bideoak
    ikusi nituen asko gustatu
    zitzaizkidan baina bigarrenarekin
    arritua geratu nintzen.
    Agur Charo:)
    Maider

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Charo:
    Troncho eta Ponchoren
    bideoa ikusi dut hasiera
    ez dut oso ondo ulertu baina
    oso dibertigarria iruditu zait.
    Agur Charo:)
    Maider

    ErantzunEzabatu
  4. Kaiso charo
    Bideoak ikusi ditut.
    Zelula gaia asko gustatzen zait
    Espero dut gende gehiagori gaia gustatzea
    Agur

    Oihana

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo CHARO:
    Ni ZUROÑE naiz,berreketetan kalkulatzen saiatu naiz eta kalkulagaiuak ez ditu zenbaki gehiago ematen.
    AGUR CHARO
    ZuRiÑe

    ErantzunEzabatu
  6. kaixo Txaro:
    Isidro naiz
    Erantsuna gutxi gora berada hau da
    3.532.466.663.578.001 Kg.
    Bi ber hirurogeitahiruren emaitzada hau da:
    1.177.477.103.704.551.215 ale
    1 Kg batean 33.333,3 ale daude
    Nire amak lagundu nau

    ErantzunEzabatu

  7. ¡Kaixo Charo!
    Nik ordenagailuko kalkulagailua erabiliz Kg hauek atera zaizkit:
    553402322211286,54848Kg.
    Eta horrela egin dut: (2 ber 64) ale x 30gr/1000ale x 1Kg/1000gr = 553...Kg
    Eta hau nire aitaren laguntzaz egin dut.

    ¡Agur Charo!
    PATXI

    ErantzunEzabatu