5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko irailaren 18(a), asteazkena

ODOLA

Odola likido miresgarria da. Joanden urtean odola landu genuenean odol taldeak eta Rh-a ikusi genituen.
Gaur egun laborategietan  ezin da odolarik egin, beraz, pertsona batek odolaren beharra badu trasfusio bat egin beharko diote.

Lotura honetan klik egin eta medikuetara jolasteko aukera izango duzu.

 Zer moduzko medikua zara?

Erabaki egokiak hartu dituzu?

3 iruzkin:

  1. kaixo Charo.
    Ni Eider probatu dut
    eta ona naiz
    badaki zu zer nik klikatu dut
    botetxoa eta momentu orretan
    ikusi da gauza bat eta in teresgarria da
    aaa eta ere odolpoltxa kliokatzean ikusi da hagian obe bihar esplikatzea
    agur:)

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo CHARO:
    Ni Zuriñe naiz,odolaren jokuarekin ibili naiz eta denak asmatu ditut.
    AGUR CHARO
    ZuRiÑe

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.odolaren jokura jolastu dut
    eta denak asmatu ditut.Oso dibertigarria eta farregarria da.
    Agur Charo.

    ErantzunEzabatu