5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko irailaren 17(a), asteartea

ZELULA

Zelula nola funtzionatzen den ikusteko marrazki bizidunak!!


Zelularen ikasketa interesgarria da gogorra den gauza bakarra, terminologia,  izenak dira zuentzat berriak direlako eta honelako gauza txikiaren barne funtzionamendua eta antolaketa imajinatzea ez delako erraza.

Ikuspegi orokorra izateko hona hemen kalitate oneko eta pantaila osoan ikus daitekeen bideo eder bat.

harvard from saglik.bilincli.net on Vimeo.

Zer izan da gehien gustatu zaizuena?

19 iruzkin:

  1. Kaixo Charo:

    Ni Irati naiz eta bi bidioak ikusi ditut.Oso interesgarriak dira , baiña lehenengoa askos gehiago gustatu zait, bigarrena baiño.

    Agur Charo.

    Irati

    ErantzunEzabatu
  2. ¡Kaixo Charo!
    Nik bi bideoak ikusi ondoren bigarrena gehiago gustatu zait gauza politagoak agertzen direlako
    nire ustez
    ¡Agur Charo! PATXI

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo CHARO
    pABLO NAIZ BIDIOA ASKO GUSTATU ZAIT ETA
    GEIENA BIRUSAK ZELIULAN ZARTZEN DIRENEAN.
    AGUR
    PABLO

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Charo!!

    Nik 2 bideoak ikusi ditut eta niretzat bigarrena leherengoa baino interesgarriagoa iruditu zait.

    Agur Charo

    Egoitz

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo Charo.
    Bideoak ikusi ditut eta gehien gustatu zaidana,lehenengoa da.
    Zeren eta hobeto ulertu dut hau ikusi eta gero.
    AGURRRRRRR!!!

    TERESA :-)

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Charo:
    Ni Ibane naiz.Bideoak ikusi ditut
    eta oso interesgarriak dira.
    Ingurunean asko lagunduko digu.
    Niretzat bi bideoak informazio asko eman didate.
    Baita bi bideoak gustatu zait asko.
    Agur Charo.

    ErantzunEzabatu
  7. kaixo 6.A:
    Ni Eider naiz
    bibideoak ikusi ditut
    eta pilo gustatu zaizkit
    baina agian gheiago biggarrena.
    Interesgarriena ba agian lehenengo bidioan
    ikusten zenean nola botatzen zituzten birusak
    jeje:)agurrrrrrr

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo eider naiz berriro
    asko gustatzen zait zelularen gaia
    eta gogo asko daukat
    zelulari buruz gauza pilo ikasteko
    :):)(:(:agurrr

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo Charo:
    Bideoak ikusi ditut eta
    oso interesgarriak eta politak dira.
    Gehien gustatu zaidan bideoa bigarrena
    izan da.
    Agur Charo.
    LAURA:)

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo CHARO:
    Ni Zuriñe naiz,zelularen bideoa ikusi dut eta pila bat gustatu zait oso interesgarria iruditu zait,dena nahikop ondo ulertu dut.Nire anaiarekin bidioa pixkat ikusi dut eta denbora guztiak galderak egin dizkit eta segituan aspertu da.
    AGUR CHARO
    ZuRiÑe

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo Charo:
    Nik Aitor naiz.
    Gehien gustatu zitzaiadan
    partea izan da virusak sartzen direnean
    eta nola kentzen dute virusa
    asko guztatzen zait gai hau asko ikasiko
    dugu.
    Agur Charo
    AITOR

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo Charo:
    Bi bideoak ikusi ditut
    asko gustatu zaizkit baina
    bigarrena arrigarria iruditu zait.
    Agur Charo:)

    ErantzunEzabatu
  13. dena ikusi dut oso interesgarria zelularen bideoak. Ere egin dut
    joku hori odolarena oso polita da
    ondo pasa
    XABAT

    ErantzunEzabatu
  14. KAIXO CHARO:
    Ni jon borrega nahiz zelula bidioa asko gustatu zait eta asko ikasi dut bideoarekin

    ErantzunEzabatu
  15. Kaixo Txaro :
    Ni Asier naiz , niri lehenengo bideoa politagoa zen ,baino, bestea oso farregarria da.
    Niri gehien gustatu zaidan atala birusena izan da.
    Aguuuur =D

    ErantzunEzabatu
  16. KAIXO CHARO :
    NI JON HOLGADO NAIZ ETA BIDEOAK IKUSI DITUT
    ZELULARENA ASKO GUSTATU ZAIT.
    AGURRRRRRRR:)

    ErantzunEzabatu
  17. Kaixo Charo:
    Gustatu zait bideoa.
    Agur. Muxuak

    ErantzunEzabatu
  18. Kaixo Charo,lehenengo bideoa oso interesgarria izan da,gehien gustatu zaidana da Arkikoktes uste dut deitzen zela,dela reptilen burmuina bezala,Opaleokurtiks zen ugaztunekoa eta gurea Neokorteksa.
    Harvard-eko bideoa oso polita zen eta oso ondo egina baina nik ez dut oso ondo ulertu.



    Julen.

    ErantzunEzabatu