5.A

5.A
Kurtxo hasierako argazkia

2013(e)ko irailaren 13(a), ostirala

BURUZ KALKULUA

Eguneroko bizitzan eten gabe kalkuluak egiten ditugu.

Burua trebatzeko lotura honetan zenbait ariketa aurkituko dituzu.

Zer moduz atera zaizu? 

Zenbat ariketa egin dituzu? 

6 iruzkin:

  1. Kaixo CHARO:
    Zuriñe naiz,buruz kalkuluko lehenengo ariketetan denak ondo egim ditut.
    AGUR CHARO Ondo pasa

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Charo:
    buruz kallkuluan aritu naiz eta lehenengoan denak ondo aera ditut.
    Agur Charo:).
    ondo pasa bihar arte.

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Charo:
    Buruz kalkuloak
    3 eta 4 dena ondo egin dut
    agurrrrrrrrrrrrr:)
    EEEIDER

    ErantzunEzabatu
  4. KAIXO CHARO:
    3,4,5 BURUZ KALKULOAK EGIN DITUT ETA
    BAKARRIK ALDIZ BAT EGIN DUT GAIZKI.
    AGURRRRRRRRRRRRRRRRR:)
    JON HOLGADO

    ErantzunEzabatu
  5. kaixo charo
    berreketekin saiatu naiz,
    nahiko ondo atera zaizkit
    ipuiña nire amari erakutzi diot.
    agurrrrrrr charo

    oihana

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Charo: nik ia denaburuz egin dut. Baina piskat kostatu zait baina azkenean atera zait.;

    ErantzunEzabatu